آزادی سه زندانی جرایم مالی مراغه همزمان با عید مبعث

سه زندانی جرایم غیر عمد مالی زندان مراغه با كمك خیران و عزاداران حسینی مراغه همزمان با 27 رجب و عید مبعث حضرت رسول اكرم (ص) آزاد شدند.

 

 

سربازان هیات حسینی حسینیه اعظم قاسمیه مراغه همزمان با عید مبعث، جشن گلریزان برگزار كردند كه در این آیین خیران و عزاداران با اهدای 100 میلیون ریال زمینه آزادی سه تن از زندانیان جرایم غیرعمد مالی را فراهم كردند.
داداستان عمومی و انقلاب مراغه در این آیین گفت: بر اساس قانون مجازات های اسلامی، دادگستری تلاش می كند كه تنایج مجازات به خود فرد تحمیل شود اما در برخی موارد خانواده زندانیان در خطر بزه های اجتماعی قرار می گیرند.
علی دلداری، افزود: در این صورت اعضای خانواده های زندانیان دچار برخی از مشكلات می شوند كه در ادامه آن، بزه های اجتماعی دامن گیر جامعه شده و تاثیرهای آن نیز به كل جامعه وارد می شود.
وی اظهاركرد: انجمن های خیریه و حمایتی از جمله انجمن حمایت از زندانیان و هیات حسینی قاسمیه در این زمینه وارد عرصه شده اند تا با كمك به زندانیان، بروز نتایج سوء علیه خانواده ها و بزه های اجتماعی را كاهش و ریشه كن كنند.
رئیس هیات قاسمیه مراغه نیز در این آیین گفت: سربازان این هیات همیشه در انجام كارهای خیریه عمومی پیش قدم بوده اند و ارسال كمك های نقدی و غیرنقدی به آسیب دیدگان زلزله اردبیل و ورزقان از جمله كارهای آنان است.
حبیب صدر، با بیان اینكه اكنون نیز سربازان این هیات و خیران مراغه ای ساكن در شهر و سایر نقاط كشور 100 میلیون ریال برای آزادی زندانیان كمك كرده اند، افزود: هدف از اجرای این طرح های حمایتی، جامه عمل پوشاندن به آرمان های نهضت حسینی است.
وی اظهاركرد: این هیات در نظر دارد در مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری آیین گلریزان برای حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد مالی و تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند كند.
زندانیان آزاد شده جرایم غیرعمد مالی از مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان مراغه بودند كه مقرر شد جرایم آنان پرداخت و طی هفته آینده به آغوش خانواده های خود بازگردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 18 ارديبهشت 1395برچسب:, | 9:22 | نويسنده : شهروند مراغه ای |